25. července 2015

Nedělní read-a-thon

  Jsem tu s nedělním read-a-thonem, který pořádá Adéla W.  Zatím jsem se read-a-thonu ještě neúčastnila a ani jsem to neměla v plánu, ale protože mám zítra trochu času, tak jsem se chystala hodně číst. A potom koukám, že bude read-a-thon, tak jsem se rozhodla to zkusit.

Na čtení budu mít asi něco kolem šesti hodin, tak uvidíme, kolik toho stihnu. Vybrala jsem tři knížky, abych se mohla později rozhodnout, protože nepředpokládám, že bych je přečetla všechny.



Knížkou, kterou bych ráda určitě přečetla celou, je první díl triologie Čistý. Já mám dystopie ráda, ale jsem na ně dost náročná, tak doufám, že právě Čistý se mi bude líbit.

Dále tu mám dvě knihy, pořád se nemůžu rozhodnout, kterou z nich začnu číst, takže napíšu o obou. První z nich jsou Nestydaté plavky, recenzní e-kniha od Knihcentra. Tahle knížka by měla být úplně jiná, než knihy, jaké jsem zatím četla. Navíc už mám jednu knihu od C. D. Payna za sebou a moc se mi líbila.

Tou druhou je Half Bad - Napůl zlý od Sally Green. Čtení téhle knihy plánuji už opravdu dlouho, tak jsem doufala, že bych se k ní snad mohla dostat, ale rozhodně nemám v plánu se do ní nutit. Je z knihovny, takže pokud se pro ni nerozhodnu, možná si ji zkrátka nepřečtu vůbec.

Zítra toho budu mít i spoustu jiného na práci než čtení, takže nejsem přesvědčená, že bych to mohla všechno zvládnout. Chtěla bych ale hlavně, abych si to užila a konečně se po dlouhé době dostala ke čtení. Napište, jestli se zapojíte nebo alespoň, jestli plánujete číst.

2 komentáře:

  1. Heh, předchozí koment jsem napsala z blbého účtu a on se tu ani nezobrazil, tak asi dobrý :D.
    Takže znovu a lépe: Budu ti držet palce! Čistého jsem už četla, ale moc mě neoslovil, zato na Half Bad se už nějaký ten pátek chystám a strašně ráda bych si knihu přečetla :D
    Takže přeji, pěkné čtení a ať toho stihneš co nejvíce :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti držím palce, ať všechno přečteš :) A hlavně ať se ti knížky líbí :) Ani jednu jsem nečetla, ale zrovna Half Bad jsem si v pátek přivezla z knihovny :)

    OdpovědětVymazat