15. prosince 2015

Vánoční knižní hop


VanocniKnizniHOP2015_banner







Ahoj,

protože nejbližší naplánovanou soutěž máme až na narozeniny blogu v dubnu, tak jsem se rozhodla, že by mohlo být fajn udělat vám radost už dřív. A jaká doba se na to hodí lépe než Vánoce . . . A do toho se objevila Syki s Vánočním knižním hopem a tak jsem se rozhodla se ho zúčastnit.

A tady už máme pravidla soutěže:
  •  Zúčastnit se můžou, jak Češi, tak i Slováci
  • Soutěž probíhá ode dneška do 22. 12. 2015. Vítěze budu losovat hned potom, ale balíček odešlu pravděpodobně až po Vánocích.
  • Soutěže se zúčastníte vyplněním tohoto FORMULÁŘE. Každý ho, prosím, vyplňujte pouze jednou. Vítěze budu opět losovat.
Na závěr jsem si nechala, co tedy můžete vyhrát. Tentokrát bude vítěz jenom jeden a bude si moci vybrat mezi dvěma knihami. Tu druhou si nechám na nějakou další soutěž. :) A z čeho tedy můžete vybírat?




Dole máte ještě tabulku s ostatními blogy, které se Hopu účastní, tak tam můžete zabrousit a zkusit svoje štěstí ještě několikrát. :)






3 komentáře:

  1. formulář nejde otevřít :( prý soubor neexistuje

    OdpovědětVymazat
  2. O Knižním hopu jsem se dozvěděla až teď, tak přemýšlím, jestli i já ještě můžu zapojit blog do hopu :) Moc děkuji za skvělou soutěž a přeji ti krásné vánoční svátky :)

    OdpovědětVymazat