5. listopadu 2015

Vypůjčené knížky (1)



















Ahoj,
včera jsem se stavila v knihovně (chodím tam opravdu hodně často :D) a protože mám tentokrát opravdu skvělé přírůstky, většinou knížky, na které se už strašně dlouho těším, tak jsem se s vámi o ně chtěla podělit. Takže jsou tu úplně první Vypůjčené knížky. A teď už se pojďme podívat, co jsem si odnesla domů.

Do knihovny jsem se chystala hlavně proto, že mi konečně dorazily dvě knížky na recervaci, které už jsem měla hrozně dlouho objednané. Jednak je to Královna Tearlingu, na kterou už se strašně moc těším, už dlouho jsem nečetla nějaké opravdové fantasy a doufám, že tahle kniha by se mu mohla alespoň podobat.

Druhou knížkou je Divočina, kterou už mám na seznamu také hodně dlouho.Moc ráda čtu cestopisy, ale hlavně takové ty příběhy o cestování
a přestože vím, že Divočina nemá být jenom o tomhle, nemohla jsem si ji nechat ujít. :D

Každopádně znáte to. Říkala jsem si, že když už do té knihovny jdu, měla bych se podívat, jestli tam nemají i nějaké další knížky, které si chci už dlouho přečíst. A tak jsem v katalogu zjistila, že mají i První stříbrnou knihu snů, které jsem se od té doby, co jsem četla Drahokamy, nemohla dočkat.
A taky jsem tak nějak narazila na Lagunu plameňáků, druhý díl argentinské ságy, která se mi zatím moc líbí. Ani ne z toho důvodu, že by to byl tak skvělý příběh nebo že by byl úžasně napsaný, ale hlavně proto, že já Argentinu zkrátka miluji. Takže všechno, co je tam zasazeno, čtu moc ráda. :)


Tím by každý normální člověk skončil, zvlášť kdyby měl doma ještě další knížky na čtení jako já. :) To mi ale bohužel nevyšlo. Přišla jsem do knihovny a co to nevidím? Mezi novými knihami se skví mnou dlouho očekávaná, v knihovně věčně nedostupná Kavárnička v Kábulu. No nepuč to. :) Zvlášť když vím, že ji možná zase nebudou několik měsíců mít. :)

A na konec jsem ještě narazila na Espressologii, o které jsem nedávno četla u Knížní svět a znělo to vážně moc dobře, takže jsem ji přibalila taky.

Ještě přidávám obrázek všech knížek pohromadě. Musím říct, že jsou to opravdu skvěle úlovky, zvlášť když vezmu v potaz, že pražské knihovny jsou sice obrovské, ale nikdy v nich zrovna nemají ty knihy, co si chci půjčit. :)

8 komentářů:

  1. Skvělé knížky :) Královnu Tearlingu jsem četla a líbila se mi :) A ke Knihám snů bych se taky moc ráda jednou dostala.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé knihy :D Na Divočinu mám také zálusk, Stříbrná kniha snů je jedním slovem úžasná :D Espressologie je taková oddechovka, od které nesmíš čekat zázraky a Královna Tearlingu pro mě byla docela zklamáním, ostatní knihy neznám, ale docela jsem teď zvědavá na tu Kavárničku v Kábulu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ell: Přiznávám se, že z tvých úlovků jsem přečetla jen Stříbrnou, která je naprosto skvělá. Grayson je tak sladký :3 Espressologie mi přijde zajímavá anotací, ale zase jsem na ní nečetla nejlepší recenze... V tom je dobrá naše Jihlavská knihovna, která není sice obrovská, ale co si chci přečíst, tak tam většinou najdu :) V knihovně jsem si teď dlouho nic nepůjčovala pokud se teda nepočítá povinná četba - Piková dáma. Hezký článek!

    OdpovědětVymazat
  4. z kníh som nečítala nič. všetky ale poznám no ani jedna ma nikdy nepresvedčila, že by boli pre mňa :) ale zas ja mám celkovo často predsudky voči knihám, ktoré nie sú môj štýl, asi to bude tým a mala by som sa naučiť skúšať niečo nové, kto vie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jednu knihu jsem nečetla a snad až na jednu žádnou neznám :D První stříbrnou knihu snů bych si také chtěla přečíst, ale naposled ji měli u nás v knihovně vypujčenou :/ Já si v naší knihovně zase půjčila Prvních 100, Tím všechno začíná (mimochodem, moc pěkná knížka, trochu na způsob Johna Greena, ale líbila se mi mnohonásobně víc), Jen jeden rok a anglické vydání Harryho Pottera (už se s ním peru skoro měsíc a to jsem se ještě neocitla ani v Bradavicích :D asi čtení anglických knih mi moc nepůjde)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to se návštěva knihovny opravdu vyplatila, protože to jsou parádní úlovky :) Rabovat knihovnu chodím často a škoda, že Královna Tearlingu a Střibrná kniha jsou pořád rozpůjčované..Vážně bych si je chtěla přečíst :) A Espressologie je pohodová oddechovka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné kousky jsi si půjčila, Královnu Tearlingu jsem četla a moc se mi líbila, doufám, že se bude líbit i tobě! :) Přeji hezké čtení!

    OdpovědětVymazat
  8. Máš opravdu skvělou hromádku :) Královnu mám teď také půjčenou z knihovny, ale řada na ní asi ještě hodně dlouho nepřijde. První stříbrná kniha snů je skvělá a o víkendu si chci přečíst druhý díl :) Espressologii jsem četla už docela dávno, ale mco se mi líbila :) Ostatní knihy neznám, ale snad jsou dobré :)

    OdpovědětVymazat