14. srpna 2016

Unboxing (15)

Tak tu máme opět další knížky, které mi dorazily poštou. S unboxingy mám trochu zpoždění, takže jedna z knížek už je přečtená, ale to rozhodně nevadí. Jde opět o dva recenzní výtisky, které jsem oba získala přes ČBDB.







První knížkou, která mi dorazila, je Špulka modré nitě od držitelky Pullitzerovy ceny Anny Tylerové. Tuto knihu už jsem přečetla a musím zde napsat, že je opravdu velmi zvláštní. Ale určitě si jí oblíbíte, pokud vám nevadí pomalou plynoucí děj a kniha tak trochu "bez zápletky".
 

Jako druhá mi dorazila kniha Marco Polo: Karavana z Benátek, první díl triologie o, alespoň pro mě, prvním opravdovém cestovateli. Na tuto knihu se moc těším, zejména proto, že kombinuje mé dva oblíbené žánry, historický román a cestopis. :)


4 komentáře:

  1. Ani jednu knihu neznám, ale Marco Polo by mohl být zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také mi ani jedna kniha nic neříká, ale vypadají obě dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knihy. Hlavně Špulku modré nitě ti hodně závidím. Musím si ji přečíst a snad se mi bude líbit i když jsi psala, že je tam pomalu plynoucí děj a to já nemám moc ráda. Měj se hezky a přeji příjemné čtení další knihy. :)
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jednu z knížek "překvapivě" neznám, nicméně vypadají docela zajímavě, takže se po nich asi mrknu :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat